SCARY MOVIE 5 (Malcolm D. Lee)
Que pel·lícules tan bones com ‘Origen‘ i ‘Cisne Negro’ i altres com ‘Paranormal activity‘, ‘Mamá‘, ‘Evil dead’ o ‘El orígen del planeta de los simios’ siguin parodiades per fer aquesta cinquena part de la saga d’Scary movie’ és un despropòsit. No s’ho mereixen. ‘Scary movie 5’ és un gran exemple de com fer una comèdia sense cap mena de gràcia.
Conclusió: No val la pena malbaratar paraules.
com la primera cap 😉
Això mateix!!!
Uou! 😀
Possiblement la primera ha estat la millor de totes, però la resta de la nissaga es deixa veure molt bé i sempre ens fan passar molts bons moments. Segur que en un moment o en un altre la veure i passaré una bona estona.
Jo també ho pensava i, de fet, encara vaig riure amb les altres parts. Però aquesta cinquena part és, de lluny, molt pitjor que qualsevol de les altres. Pots dedicar el teu temps en opcions millors.
A mi la primera ja no em va fer gaire gràcia. Allargar la broma 5 vegades es un despropòsit!
M’encanta la conclusió! Quantes coses es poden dir en sis paraules…
I em quedo curt!!