CINE FÒRUM

Blog dedicat a analitzar el seté art

ANTIVIRAL (Brandon Cronenberg)

Abans que comencès el Festival de Sitges ja us vaig dir que m’havia atret molt aquest tràiler de la primera pel·lícula del fill de David Cronenberg que ens sitúa en un futur on es cultiven virus extrets de la pell de celebritats i on la qualsevol persona es pot infectar amb aquests virus (pagant una bona quantitat de diners) amb l’objectiu d’estar ‘connectats’ amb aquestes persones . El protagonista, Syd March (interpretat per un malaltís Caleb Landry Jones) treballa en l’empresa que es dedica a distribuir els virus però, alhora, es dedica a injectar-se els virus per extreure’ls de l’empresa i vendre’ls en el mercat negre.

Amb aquest argument, Cronenberg signa una cinta molt inquietant, angoixant i a estones visceral; de ritme lent però estranyament addictiu; amb una banda sonora que conjuga a la perfecció amb la inquietud que va generant el film; i amb unes interpretacions excel·lents. Aviso, no és una pel·lícula apta per a persones hipocondríaques!!

19 Octubre 2012 - Posted by | thriller | , , ,

5 comentaris »

  1. Em fa bastant de fàstic aquesta pel·lícula, vaig veure una imatge que l’injectaven els virus als llavis, eeecs, amb les declaracions que el director va fer en una entrevista quan presentava la pel·lícula en tinc prou, molt bé, hi estic d’acord, se’ls dóna massa corda als famosos i a tot el que gira al seu voltant, no cal patir durant més d’una hora! Diga’m poc soferta…

    Comentari per aficionatsalssenders | 21 Octubre 2012 | Respon

    • Home, és una pel·lícula de patir i passar-ho malament a estones. Està clar que no fa per tu. xD

      Comentari per Crític de cine | 22 Octubre 2012 | Respon

  2. Ja veig que el Cronenberg pare ha “contagiat” al seu fill la seva manera de fer pelis “especials”

    Comentari per Pons | 21 Octubre 2012 | Respon

  3. Sembla una pel·lícula força atractiva. N’estic segur que m’agradarà, pel que dius i per la temàtica.

    Comentari per Tomàs | 22 Octubre 2012 | Respon


Deixa un comentari

