CINE FÒRUM

Blog dedicat a analitzar el seté art

PEPE & RUBIANES (Manuel Huerga)

Avui dedico un post a un dels millors humoristes (sinó el millor) que hem tingut el plaer de veure i viure. El nostre Ricky Gervais galaico-català. Per commemorar el tercer aniversari de la seva mort, Manuel Huerga s’ha ajuntat amb les ‘vídues de Pepe Rubianes’ (entre les quals es troben Joan Lluís Bozzo, Toni Coll, Carles Flavià, Juan Manuel Serrat, el pare Manel, dues de les seves ex-dones i el seu mànager) per parlar de l’actor i compartir bons i mals moments al llarg d’un dels sopars que fan regularment per recordar la seva persona. El documental ens ensenya alguns del seus millors gags, gravacions casolanes fetes per ell mateix, un munt d’anècdotes, fins ara desconegudes, i alguns trosos de les seves entrevistes més destacades com la d’Albert Om a ‘El Club’ o la que va suposar el rècord Guinnes a l’entrevista més llarga amb en ‘Toni Soler’.

Poques coses més es poden dir sobre aquest gran humorista i sobre aquest documental més enllà que es tracta d’una obra ideal per recordar-lo i per continuar-ho gaudint. Us deixo amb alguns dels seus moments més memorables.

2 Març 2012 - Posted by | documental | , , ,

11 comentaris »

  1. Ho vaig veure, també soc fan d’en Pepe, però tot i que em va agradar espero que aquí s’acabi tot. No m’agrada la necrofília i em cansa molt allò d’anar treient-li rendiment als difunts…

    Comentari per MadeByMiki | 2 Març 2012 | Respon

  2. Vaig veure el final del documental.
    A molta gent no li agradava per com parlava, però era la seva manera d’impactar en al públic i pel que es veu li va funcionar bastant bé.
    Estic d’acord amb el Miki en que tot s’hauria de quedar aquí, ja tenim un documental per recordar la seva memòria, espero que a gestmusic no se li passi pel cap fer un reality per escollir el substitut del Rubianes perquè segur que ell no ho voldria.

    Comentari per conjuntbuit | 2 Març 2012 | Respon

  3. Jo tenia ganes de veure-ho, però dimecres me’n vaig anar a fer yoga, si, si, jo a intentar-me relaxar durant una hora sencera pensant en la meva respiració i el meu interior mentre es fan postures impossibles… …. …. (no ho vaig poder aconseguir)… És crític i fa gràcia, està bé, però no en sóc fan, em cansa que no pugui dir ni una frase sense la paraula puta, caca o polla o derivats…

    Comentari per aficionatsalssenders | 2 Març 2012 | Respon

  4. Gran documental, amb l’empremta d’en Huerga. Gran Rubianes, sempre crític amb el poder i, sobretot, amb això que en diem “poders fàctics” i amb els que ningú no gosa ficar-se. Respectable del tot que a algú no li agradi, només faltaria, però als que diuen que aquí s’hauria d’acabar tot, els recordo que, almenys jo, m’ho passo pipa, encara avui, veient pel.lícules dels germans Marx, i mira que fa temps que crien malves.

    Comentari per Jordi Albesa | 2 Març 2012 | Respon

  5. Hahaha!, no es pot dir que tingués pels a la llengua, oi? El seu discurs era esmolat, tot i que curiosament, jo sempre el recordaré per l’espectacle “Sin palabras”; vaig sortir del teatre amb un mal de costelles espectacular, crec que mai no he rigut tant en ma vida.

    Comentari per Montse | 2 Març 2012 | Respon

  6. Veus, aquest si que va saber greu que marxés.

    Comentari per Pons | 2 Març 2012 | Respon

  7. No es tracta de necrofilia, Miki, sinó de recordar un gran humorista. igualment, sempre ens quedarà el seu llegat gràcies al dvd i a aquest magnífic documental.

    Va tenir molts conflictes i moltes polèmiques, Conjunt buit, però ell va continuar sent com era; encara que està vist que li afectava més del que semblava.

    Utilitzar aquestes paraules que comentes en el punt just per arrencar somriures és tota una fita, aficionats. No és tan fàcil!!!

    Exacte Jordi. Com deia abans, sempre podrem tirar d’hemeroteca i de youtube per reviure el que era veure’l en directe.

    Montse, jo recordo un mal de mandíbula horrorós a ‘Rubianes Solamente’ quan només portàvem un quart d’hora de show. Quin mal!

    Sempre se’n van els millors, Pons. Molt tòpic, això, no?

    Comentari per Crític de cine | 2 Març 2012 | Respon

  8. Em va agradar moltíssim! Realment és increïble la capacitat que tenia de cridar l’atenció amb un simple monóleg sobre fets qüotidians

    Comentari per Arqueòleg Glamurós | 3 Març 2012 | Respon

    • Era un mestre. La llàstima és la imatge que ha quedat a la resta d’espanya sobre la seva persona. No saben què es perden.

      Comentari per Crític de cine | 3 Març 2012 | Respon

  9. M’encanta en Pepe Rubianes i ha tingut moment memorables.

    Els vídeos són boníssims.

    M’hagués agradat poder escolar-lo ara, amb la Crisi, l’Urdangarin, el PP…

    Comentari per Tomàs | 4 Març 2012 | Respon

    • Tindria material de sobres per una trilogia d’espectacles. jeje

      Comentari per Crític de cine | 5 Març 2012 | Respon


Deixa un comentari

