CINE FÒRUM

Blog dedicat a analitzar el seté art

30 MINUTOS O MENOS (Ruben Fleischer)

Ruben Fleischer torna a la comèdia per presentar-nos la història d’un repartidor de pizzes obligat a atracar un banc amb una bomba enganxada al pit. Per la seva nova pel·lícula, Fleischer torna a comptar amb Jesse Eisenberg després de l’èxit de ‘Zombieland‘, de la que ja s’està preparant una segona part.

De la pel·lícula no cal dir moltes coses. Es tracta d’una comèdia esbojarrada, de vegades previsible, però gens monòtona i amb molt bons gags; amb un argument que es va enredant de mica en mica i que acaba de forma una mica precipitada però satisfactòriament. El cast d’actors és genial, i és on rau la força i el ganxo de la pel·lícula.

Avui no us puc dir res més. No sé si és perquè estic una mica peix o perquè la pel·lícula no necessita cap més explicació (i no sé si això és bo o dolent) El que està clar és que es tracta d’una cinta que conté humor, amor, acció i un pessic d’intriga. Una bona tria per veure al cinema amb una gran bossa de crispetes a una mà i un gran refresc a l’altra. No necessiteu res més.

18 Novembre 2011 - Posted by | acció, humor | , ,

8 comentaris »

  1. Zombieland va ser una grata sorpresa de la típica peli que no esperes res de bo! (sobretot el principi) llàstima que ara que ja conec el director ja m’ho esperaré i no em farà tanta gràcia i menys després d’haver llegit les critiques…

    Comentari per Pons | 18 Novembre 2011 | Respon

  2. Sovint no espero res més de les pelis, amb passar una bona estona ja en tinc prou. Apuntada i potser aviat em decideixo…

    Comentari per MadeByMiki | 18 Novembre 2011 | Respon

  3. Vaig veure Zombieland perquè moltes persones en parlaven bé i la veritat és que em va fer passar una bona estona.

    Aquesta nova proposta, pel que dius, sembla que també. Si en tinc oportunitat no la deixaré passar, ja que una peli que et faci passar una bona estona no té preu.

    Comentari per Tomàs | 19 Novembre 2011 | Respon

  4. Ai, quin estrés! Se m’acumula la feina😉

    Comentari per Montse | 20 Novembre 2011 | Respon

  5. Us responc a tots alhora, perquè més o menys, els trets van pel mateix camí. És veritat que ‘Zombieland’ és molt bona, però és una mica diferent a aquesta pel·lícula. Si bé el director i l’actor protagonista són els mateixos, l’ambient que embolcalla l’acció és força menys inquietant que la original cinta de zombis. Igualment, no deixa de ser una bona opció.

    Comentari per Crític de cine | 20 Novembre 2011 | Respon

  6. M’encanta aquest actor, és el de la red social no? Encara no l’he vista. Algun dia podria fer una marató i veure les dues seguides!

    Comentari per aficionatsalssenders | 22 Novembre 2011 | Respon

  7. Per cert, quin trailer no? Dóna la sensació que hagis vist tota la pel·lícula després de veure’l.

    Comentari per aficionatsalssenders | 22 Novembre 2011 | Respon

    • És cert que dóna aquesta sensació, però després resulta que la pel·lícula té una mica més de ganxo. Igualment estic d’acord amb que el tràiler dóna massa informació. Quan vulguis, m’avises, i veiem ‘La red social’ que ara fa un temps que no la veig.

      Comentari per Crític de cine | 23 Novembre 2011 | Respon


Deixa un comentari

