2-HEADED SHARK ATTACK (Christopher Ray)
Avui us deixo un post amb dedicatòria implícita a un parell de persones que, espero, es sentin al·ludides. Us informo que durant uns dies (molt pocs) el CineFòrum estarà una mica parat a causa d’uns quants dies de festa que tinc. Així que he pensat de fer un post ‘catxondo’ i moooolt ‘freak’ al qual no estic gaire acostumat.
I la pel·lícula triada és ’2-Headed Shark Attack’; un film que no s’ha estrenat al país (per sort) i que tracta……..doncs sí, d’un tauró amb dos caps que espatlla les vacances a un grup de joves hiper-homonats amb poques ganes d’estudiar.
La crítica no podia ser més nefasta: idea horrorosa, cast espantós (tot i que participa Carmen Electra, i això sempre suposa un parell de bones raons), efectes especials dubtosos, guió horrible i realització esperpèntica. En resum, una gran pel·lícula crispetera per un diumenge a la tarda!!! Spielberg va fer escola!!!

per què interrompen el porno amb taurons?
El pitjor és que algú d’EUA segur que ha pagat per veure-la… no sé pq em dono per aludit.
Perquè serà??
No sé si va per mi, però a casa riem de valent amb les incongruències dels guions i les situacions que no hi ha per on agafar-les (ai, que en som de doleeeents!) Que tinguis unes felices minivacances i que tornis ple d’energia… o destrossat per haver-t’ho passat molt i molt bé
Aquest tipus de pel.lícules són per prendre-se-les amb molt d’humor. No hi ha alternativa.
Ara no es pot veure el vídeo.
Teniu raó, aquestes pel•lícules són per prendre-se-les amb sentit de l’humor i amb una bona dosi de sofà.
Pobre Carmen Electra…, o pobre tauró bicèfal!
Arreglaré el tema del video quan torni hospitalet.
Juas! Té pinta de ser més frak que aquella que vas veure a Sitges d’un pneumàtic!
Molt més freak. La peli del pneumàtic està molt més currada.
Com enyoro aquells vespres amb els amics, quan vivia solet i feiem quedades per veure “joies” com aquestes… em possaria a plorar ;-((
Segur que la peli és collonuda amb unes cervesses i un pica-pica…